Followers

Friday, December 30, 2011

Happy time :))

Hai hai hai semua!! 

Happy. Tapi sebenarnya ada masalah. Mungkin dah selesai kot. Entahlah. 

Ni nak story. Beberapa minggu kebelakangan ni, aku duk melayan Korea, KPOP, and segala yang berkaitan dengan artis dari negara tu lah. Bulan ni aku melayan rancangan realiti Korea, "We Got Married". Kalau yang minat Korean artist mesti tahu apa yang aku cakap. 

Tapi, yang aku layan yang tahun lepas punya. Song Ga In and Jo Kwon, Yong Hwa and Seo Hyun, Victoria and Nichkun. Tahun 2011 yang latest tak tahu sape. Cerita ni memang bagi aku gelak sepanjang masa. Especially Ga In and Jo Kwon. Really nice to see them together in the show. 

Dan sebab cerita ni jugak aku kenal artis-artis Korea. Ha ha ha. Dari tak kenal langsung, aku dah kenal sikit demi sikit. Pelakon-pelakon yang aku tak kenal pun aku dah kenal. Dah macam addicted pulak to them. Serius suka dengan diorang.

Actually lagu-lagu diorang pun best. Macam Yong Hwa. Lagu dia best. Layan la. Suara dia pun sedap. 

Okeyh, dalam banyak banyak band kat sana, aku suka CN Blue and 2AM. Syok. Satu rock satu ballad. Layan je. 

He he he. 

....................................................................

: Miss you :)) Love you :))

No comments: